Straipsniai » Praktiški patarimai

Pažadink Saulę savyje

Labai lengva, bet galinga praktika, kuri padės tau jaustis žymiai geriau. Būti sėkmingesniu ir dažniau besišypsančiu. Įsivaizduok, kad kažkur tavyje yra gyva, šilta ir džiaugsminga liepsnelė (šviesos kamuoliukas) Net jei tau dabar sunku, jautiesi blogai ar net... kažkaip abejingai, ji vis tiek yra tavyje...

 

plačiau
Mūsų niekas nemokė “būti

„Būti“ – pirmiausia – nustoti skubėti, akimirkai sustoti... „Būti“ –  tai jausti, tyrinėti, suvokti... stebėti tai, kas vyksta dabar. Atsipalaiduoti ir atsiduoti šiam momentui. Tapti mažiau įsitempusiu... labiau pasitikinčiu gyvenimu.

 

plačiau
Kaip atskleisti savo talentus ir gebėjimus?

Kiekvienas organizmas, priklausomai nuo jo nuotaikos bei nusiteikimo skleidžia tam tikrą vibracijų dažnį. Šis dažnis, keliaudamas per DNR grandinę, aktyvuoja ją tuose vietose, kur dažnio banga susiliečia su DNR grandine. Daugumos žmonių dažniai yra labai panašūs – susiderinę, net ir kiekviena valstybė ar žemynas, vibruoja tam tikru dažniu.

 

DNR grandinė yra kiekvienoje mūsų ląstelėje ir turi 64 kodonus, tačiau, daugumos žmonių, aktyvuoti yra tik 24 kodonai. Kiekvienas kodonas neša tam tikrą genetinę informaciją. Norint suaktyvinti savo talentus, gebėjimus ir kitus įgūdžius sukauptus per praeitus gyvenimus reikia iškoduoti kuo daugiau kodonų. Kaip tai padaryti?

plačiau
Sustok akimirkai...

Sustok akimirkai... Sustok... Sustok ir pagalvok... Kiek dar taisysi save, kiek dar keisi, bausti ir auklėsi? Kam visa tai? Ką tau tai duos?

plačiau
Kaip išsivaduoti iš kaltės jausmo

Pyktis → KALTĖ → Esu blogas → Reikia nubausti → Esu Nevertas (krenta savivertė) → Nepasitikiiu savimi → Neleidžiu sau turėti ko noriu → Pradingsta gyvenimo džiaugsmas → Depresija, apatija → Nenoras gyventi...

Štai kur veda nuolatinis kaltinimas tiek savęs tiek ir kitų (ypač vaikų).
Nustokite save kaltinti ir bausti. Paleiskite norą tokiu būdu auklėti tiek save, tiek ir kitus. Priimkite save tokius kokie esate. Mylėkite save, palaikykite ir skatinkite. Būkite laisvi veikti, kurti, gyventi 

plačiau
Nei viena mintis jūsų galvoje negyvena

Kiekviena mintis jums duoda pelną arba nuostolį, stumteli laimės ir sėkmės link arba nuo jų atitolina, teikia jėgų ar jas atima.

plačiau
Kaip pasiruošti šventėms su lengvumu

Pasiruošimas šventėms. Dovanų paieškos, pakavimas, maisto pirkimas, kamščiai gatvėse, mašinų stovėjimo aikštelės perpildytos, ilgiausios eilės kasose. Maisto ruošimas, indų plovimas, stalo dekoravimas. Namų tvarkymas, ypač, kai namuose mažyliai siautėja. Vieną galą sutvarkei, o kitas jau apverstas. Daugybe situacijų ir minčių, keliančių įtampą. 

plačiau
Kaip kelti vibracijas?

Bet kuri būsena, kurią patiriame, tėra mūsų pasirinkimas. Kai esame pikti, bijome, nedrįstame, pavydime, abejojame, sielvartaujame, mums atrodo, kad taip jaučiamės dėl išorinių aplinkybių. Tačiau, mes visada galime rinktis kaip reaguoti. Tereikia suprasti, kad pyktis, liūdesys, pavydas, baimė - stresinė būsena, tikrai nepadės išspręsti esamos situacijos.

plačiau
Šypsenos meditacija

Šypsena yra geros sveikatos, vidinės ramybės ir geros nuotaikos paslaptis.

 

Šypsena sukuria aukštos kokybės energiją, kuri  gydo. Senovės Kinijoje Dao meistrai atrado šypsenos energijos galią. Šios meditacijos pagalba meistrai pasiekdavo sveikatą, laimę ir ilgaamžiškumą.

 

Šypsena pačiam sau panaši į mėgavimąsi meile, o meilė gali padėti atstatyti jėgas ir atsijauninti. Ši praktika pasižymi daugeliu pranašumų, ir vieni svarbiausių – proto atpalaidavimas, koncentracijos lavinimas, depresijos pašalinimas ir didžiulis jaunystės potencialas.

 

plačiau
Meilės kūnui meditacija

Ši, meilės kūnui meditacija, padeda priimti savo kūną, mylėti save tokius kokie esame. Ši praktika stiprina dėmesio koncentraciją ir padeda nuraminti protą. Ją atlikti patarčiau kiekvieną vakarą.

 

Patogiai atsisėskite, stebėkite savo kvėpavimą ir sąmoningai jį lėtinkite.

Savo žvilgsniu, savo dėmesiu palieskite visas savo išorinio kūno dalis. Ir mintyse tarkite „Aš tave myliu. Myliu tave, myliu tave...“  

plačiau